COMUNA JIANA, in calitate de autoritate contractanta, va supune atentiei achizitia serviciilor de catering – asigurare hrana pentru participantii la activitatile proiectului „Un viitor sustenabil prin incluziune sociala in comuna Jiana”, cod smis 114954.
- Valoarea estimata a acordului-cadru: 3.117.408,00 lei
- Sursa de finanţare: bugetul proiectului „Un viitor sustenabil prin incluziune sociala in comuna Jiana”, proiect cofinanțat din Programul Operațional Capital Uman – Axa Prioritara 4, Obiectivul specific 4.1, Apel: POCU/138/4/1/114954
- Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor
- Locul prestarii: comuna JIana, jud. Mehedinti – sediul Scolii Gimnaziale Jiana, sat Jiana Veche si Sat Danceu,
- Procedura aleasa : procedura simplificata proprie conform normelor interne
- Data si ora limita pentru depunerea ofertei: Oferta se va depune la adresa autoritatii contractante din comuna Jiana, jud. Mehedinti si in SICAP, pana la data de 25.09.2018, ora 14:00
- Data, ora si locul deschiderii ofertei va avea loc in data de 25.09.2018, ora 15:00 la sediul U.A.T. COMUNA JIANA din comuna Jiana, jud. Mehedinti.
- Criteriul de atribuire: “cel mai bun raport calitate-pret/cost”
- Documentaţia de atribuire cuprinzand fisa de date a achizitiei, caietul de sarcini, formularele necesare elaborarii ofertei si propunerea de contract se vor obtine de la sediul autoritatii contractante.
- Autoritatea contractanta va raspunde oricarei solicitari de clarificare, in scris, intr-o perioada ce nu va depasi, de regula, 2 zile calendaristice de la primirea solicitarii, dar numai in cazul solicitarilor primite in timp util, respectiv cu cel putin 3 zile calendaristice inainte de data limita pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta nu are obligatia de a raspunde solicitarilor de clarificari care nu au fost transmise in timp util.
- Alte informatii referitoare la serviciile supuse ofertarii se vor obtine de la sediul autoritatii contractante.
- Autoritatea contractanta nu raspunde pentru informatiile pe care operatorii economici le dobandesc din alte surse.
- Dupa finalizarea evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va transmite in cel mult 3 zile lucratoare, tuturor ofertantilor, o comunicare in scris referitoare la rezultatul procedurii.
Pentru informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati prin email, la adresa: [email protected].
Consultant Achizitii Publice
BOSOANCA LUCIAN